niedziela, 26 lutego 2012

Powracamy!

Witam!
Na prośbę i oficjalne przywołanie mnie do porządku przez, chyba jedyną fankę mojej twórczości Gochę, powracam. Będę się starał w jakiś sposób dzielić moją uwagę pomiędzy dwa blogi, wyraźnie oddzielone tematycznie. Jeden typowo o tym wszystkim, co się dzieje w mojej głowie i obejmuje wszystko to, co nie związane z samochodami, a drugi na wszystko co z motoryzacją związane właśnie jest.
Oficjalnie zapraszam do współpracy również Małgorzatę, chciałbym byś tu publikowała Twoje przemyślenia, Twoje spostrzeżenia na tematy motoryzacyjne.
Rozwińmy skrzydła niezależnych blogerów motoryzacyjnych! Działajmy! Zróbmy blogowo-motoryzacyjną rewolucję!

3 komentarze:

  1. Zaprosiłem również do współtworzenia tego bloga Krzysztofa, mam nadzieję że jego bardzo merytoryczne i techniczne podejście wniesie tu coś zupełnie nowego niż moje pisanie

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze Patryk Henford został zaproszony do współtworzenia, tego bloga- więc coś czuję że wywiąże się głęboka polemika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog, super, że rozwijasz go na tyle by móc połączyć siły z innymi blogerami, to się ceni.

    OdpowiedzUsuń