sobota, 26 września 2015

Das Auto.



Nie mogłem się powstrzymać. :)

18 komentarzy:

  1. Taki dym to mi leci z głowy kiedy myślę, DAS BRAIN! Kiedyś moje umiejętności zostaną wykorzystane na wojnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta lokomotywa mnie rozbroiła :D świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No VW ma teraz ciężkie zadanie przed sobą, ale to w sumie dla nich szansa na "odbicie się" i pokazanie klasy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogli się bardziej postarać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej widzę podobnych porównań ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. mocne :D ciekawe jak tam ciąg dalszy afery ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co jak co ale same akcje Volkswagena ładne dostały w plecy, ciekaw jestem kiedy odbicie, jeśli w ogóle będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwaliło mnie to na łopatki :D Ale cóż, sami sobie na to zapracowali

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha :) Bardzo ciekawe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W USA nie dali się wydymać, a w Europie nadal sobie w kulki trochę lecą. Ale jak to napisał ktoś wyżej, sami sobie winni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Volkswagen to cudowna marka i podbiła już nie jeden rynek, aż szkoda, że nie jest polski.

    kaski dla motocyklistów

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony, Volkswagen kompletnie zrujnował sobie opinię całą tą aferą a z drugiej to pokazuje, że niezbyt przemyślane przepisy dotyczące spalania samochodów są rzeczywiście problemem dla producentów i szukają jakiś rozwiązań. Tylko czekać, aż kolejne koncerny również będą stosować podobne praktyki w swoich samochodach

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomysłowe, trzeba przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czym sobie niby ostatnio zrujnowa opinię? Moim zdaniem ta marka jedynie pnie się w górę.

    OdpowiedzUsuń
  15. To prawda, jak na moje to auto jest naprawde genialne. A ta lokomotywa normalnie mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń