poniedziałek, 7 stycznia 2013

Zacny News Milordzie 2

Niedawno pokazałem Wam zdjęcia Peugeota 3008 po faeliftingu, a teraz mam przyjemność zaprezentować  Peugeota 2008, zupełnie nowe dziecko Francuskiego producenta, które po raz kolejny zachwyca! Szczególnie podoba mi się nawiązanie do klasycznych SUVów lat 90 jak Land Rover Discovery II, czyli schodek na dachu i ta szeroka chromowana listwa nad tylnymi drzwiami, przywołująca na myśl te dodatkowe  okienka w Land Roverze. A jak Wam się podoba nowe dziecko Peugeota? 



1 komentarz:

  1. nie miałam niedawno czasu żeby popaczeć i ci odpowiedzieć że to musi być sylwetka peżocika tam w zagadce twojej zawoalowanej. toż ta bryłka przypomina ten nowy rzut peżocików, ile ja się na ten opływ napatrzyłam - bo auta są ładne i nie straszą kichą aż tak w środku.
    a może byś cuś o toyocie napisał? że są słabo odkrywczy? albo coś???

    OdpowiedzUsuń