sobota, 7 kwietnia 2012

Ranking TUV- Najbardziej Awaryjne wśród 10-11-latków

Kolejny przykład obalający tezę o niezawodności aut Niemieckich. Najnowszy raport TUV dla samochodów 10-11 letnich. W ścisłej piątce 3 miejsca zajmuje jeden z hitów importu do Polski VW Sharan/ Ford Galaxy/ Seat Alhambra. Tak swoją drogą rozmawiałem ostatnio z gościem (w kontekście zakupu przez Runnera samochodu z silnikiem 2,2 Cdi) który jest klientem moich rodziców o jego samochodzie, powiedział mi jedno: ,,Wie Pan, chciałem kupić VW Sharana, nawet trochę starszego, ale gdzie nie pojechałem tam w każdym było coś do zrobienia, mówili że to niby nic takiego, że koszt 100 zł, a ja na to, że skoro to takie tanie, dlaczego tego nikt nie zrobił? Na końcu wjechałem do komisu- ostatniego na mojej drodze- patrzę Renault Espace trochę młodszy, bogatsze wyposażenie i wszystko w nim chodziło i mimo że 2,2 dCi- nie narzekam”
A oto wyniki rankingu TUV w kategorii Najbardziej Awaryjne Samochody w wieku 10-11 lat
5. Fiat Brovo/Brava

4. Volkswagen Sharan

3. Seat Alhambra

2. Ford Galaxy

1. Ford KA


P.S.
Wszystkim w imieniu Redakcji życzę Wszystkiego Najlepszego na te Święta. A zagorzałym użytkownikom VW, Audi, itd. aby trwali nadal przy swoim- dzięki temu dla nas, zostanie więcej naprawdę dobrych samochodów. 

2 komentarze:

  1. Widzisz Papalu Lancii Lybry nie ma na czele :P możesz kupować spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po latach wychodzi na to,że najbardziej awaryjne są francuskie samochody. Sam mam Peugeota i muszę regularnie odwiedzać zakład https://tylnabelka.pl/regeneracja-tylnej-belki/renault/renault-kangoo/ w celu regeneracji tylnej belki. Nowe samochody francuskie sprawują się świetnie, jednak czas bardzo źle na nie wpływa, jest to dużo bardziej odczuwalne niż w przypadku bmw, audi, mazd czy volvo.

    OdpowiedzUsuń